Regulamin

Regulamin

 

Regulamin zakupów w sklepie internetowym PAKEN.PL
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Właścicielem sklepu jest PAKEN JACEK BURCZYŃSKI ,Ul.Adama Asnyka 29
,Dziekanów Leśny 05-092
Tel.609626423
e-mail: wiejskababa@gazeta.pl
NIP 1180374629 REGON 013137849 , zwany dalej „www.paken.pl”, „Sprzedającym” lub
Sklepem Internetowym”.
Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym www.paken.pl jest osoba prawna, będąca przedsiębiorcą  zwaną dalej "Klientem" lubKupującym".

Warunkiem przeprowadzenia transakcji sprzedaży jest założenie konta w Sklepie Internetowym i poprawne wypełnienie formularza zamówienia.
Zamówienia poprzez stronę internetową www.paken.pl można składać 24 godziny na dobę przez cały rok (wyłączając sytuacje, w których serwis jest niedostępny z przyczyn od nas niezależnych).

Kupujący dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym, jednocześnie w celu prawidłowego
wykonania umowy wyraża zgodę na dostarczanie treści cyfrowych oraz otrzymywanie
wiadomości związanych z realizacją zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej
od Sklepu Internetowego.

Otrzymywanie przez Kupującego od Sklepu Internetowego innych wiadomości
marketingowych, niezwiązanych bezpośrednio z realizacją złożonego w Sklepie
Internetowym zamówienia, uzależnione jest od wyrażenia przez Kupującego stosownej
zgody w trakcie zakładania konta na www.paken.pl. Wiadomości będą wysyłane pocztą
elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail. Kupujący może w każdej chwili
zmienić swoją decyzję w sprawie otrzymywania ww. wiadomości.
II. ZASADY ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Składanie zamówienia:

Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się w sklepie internetowym lub wypełnić
formularz zamówienia bez rejestracji.

Dostęp do konta zarejestrowanego w sklepie internetowym chroni login oraz hasło
wskazane przez kupującego.
Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do przeglądania swoich poprzednich zamówień,
wyświetlania zamawianych wcześniej produktów oraz używania opcji „przywróć koszyk”,
która pozwala powielić poprzednie zamówienie.


Podanie w formularzu rejestracyjnym danych osobowych oznacza, że Kupujący potwierdza
ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym.
Klient ma prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich modyfikacji.
Ceny zamieszczone na stronie internetowej obowiązują wyłącznie w sklepie internetowym.

W przypadku, braku lub niedostatecznej ilości produktu na magazynie, Klient zostanie
poinformowany telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o możliwości
wymiany produktu na inny lub częściowej realizacji zamówienia.

Sklep Internetowy przekazuje Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży
towaru najpóźniej w chwili jego dostarczenia.

Klient wyraża zgodę na dostarczanie mu faktur VAT oraz korekt w formie elektronicznej, na
podany w zamówieniu adres e-mail.

Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, jeżeli nie ma
technicznej możliwości realizacji lub gdy będzie to związane z koniecznością reorganizacji pracy
Sklepu Internetowego, a także, gdy wysłanie towaru w proponowanym terminie wymagać będzie
dodatkowych ustaleń. W takim przypadku, Sklep Internetowy podejmie próbę ustalenia
najkorzystniejszego sposobu i terminu realizacji zamówienia.
•2. Formy płatności

 •Przelew tradycyjny:
Dane do płatności:
Paken Jacek Burczyński
Nr rachunku: 92249000050000450058086590
W tytule proszę podać numer zamówienia.


Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
Sprzedającego.


System płatności internetowych ( Dotpay, przelew natychmiastowy pay-by-link, Blik, Karta kredytowa)


Płatność przy odbiorze ( za pobraniem )

 

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

 

Regulamin

Regulamin zakupów w sklepie internetowym PAKEN.PL
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

•Właścicielem sklepu jest PAKEN JACEK BURCZYŃSKI ,Ul.Adama Asnyka 29
,Dziekanów Leśny 05-092 Łomianki
•Tel.609626423
•e-mail: wiejskababa@gazeta.pl
•NIP 1180374629 REGON 013137849 , zwany dalej „www.paken.pl”, „Sprzedającym” lub
„Sklepem Internetowym”.
•Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym www.paken.pl jest osoba prawna ,będąca przedsiębiorcą zwaną dalej "Klientem" lub „Kupującym".

•Warunkiem przeprowadzenia transakcji sprzedaży jest założenie konta w Sklepie
Internetowym i poprawne wypełnienie formularza zamówienia.
•Zamówienia poprzez stronę internetową www.paken.pl można składać 24 godziny na dobę
przez cały rok (wyłączając sytuacje, w których serwis jest niedostępny z przyczyn od nas
niezależnych).

•Kupujący dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym, jednocześnie w celu prawidłowego
wykonania umowy wyraża zgodę na dostarczanie treści cyfrowych oraz otrzymywanie
wiadomości związanych z realizacją zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej od Sklepu Internetowego.

•Otrzymywanie przez Kupującego od Sklepu Internetowego innych wiadomości marketingowych, niezwiązanych bezpośrednio z realizacją złożonego w Sklepie Internetowym zamówienia, uzależnione jest od wyrażenia przez Kupującego stosownej zgody w trakcie zakładania konta na www.paken.pl. Wiadomości będą wysyłane pocztą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail. Kupujący może w każdej chwili zmienić swoją decyzję w sprawie otrzymywania ww. wiadomości.
•II. ZASADY ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Składanie zamówienia:

•Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się w sklepie internetowym lub wypełnić
formularz zamówienia bez rejestracji.

•Dostęp do konta zarejestrowanego w sklepie internetowym chroni login oraz hasło
wskazane przez kupującego.
Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do przeglądania swoich poprzednich zamówień,
wyświetlania zamawianych wcześniej produktów oraz używania opcji „przywróć koszyk”, która pozwala powielić poprzednie zamówienie.


Podanie w formularzu rejestracyjnym danych osobowych oznacza, że Kupujący potwierdza ich autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym.
Klient ma prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich modyfikacji.
Ceny zamieszczone na stronie internetowej obowiązują wyłącznie w sklepie internetowym.

W przypadku, braku lub niedostatecznej ilości produktu na magazynie, Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o możliwości wymiany produktu na inny lub częściowej realizacji zamówienia.

Sklep Internetowy przekazuje Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży towaru najpóźniej w chwili jego dostarczenia.

Klient wyraża zgodę na dostarczanie mu faktur VAT oraz korekt w formie elektronicznej, na podany w zamówieniu adres e-mail.

Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, jeżeli nie ma technicznej możliwości realizacji lub gdy będzie to związane z koniecznością reorganizacji pracy Sklepu Internetowego, a także, gdy wysłanie towaru w proponowanym terminie wymagać będzie dodatkowych ustaleń. W takim przypadku, Sklep Internetowy podejmie próbę ustalenia najkorzystniejszego sposobu i terminu realizacji zamówienia.
•2. Formy płatności

Przelew tradycyjny:
Dane do płatności:
Paken Jacek Burczyński
Nr rachunku: 92249000050000450058086590
W tytule proszę podać numer zamówienia.
Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
Sprzedającego.
System płatności internetowych ( Dotpay, Blik, Karta kredytowa)
Płatność przy odbiorze ( za pobraniem )
Karty płatnicze:Visa,Visa Electron,MasterCard,MasterCard Electronic,Maestro

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

 

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

•3. Dostawa towaru

Dostawa za pośrednictwem firmy Paken Jacek Burczyński
Odbiór osobisty w siedzibie firmy, mieszczącej się przy ul. Adama Asnyka 29-Dziekanów Leśny,05-092 Łomianki
- Odbiór osobisty - 0, 00 PLN
Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej

Do przesyłki dołączony zostanie dokument sprzedaży Faktura VAT .

W chwili odbioru towaru prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych
podczas transportu oraz jej kompletności w obecności kuriera. W przypadku braku lub niezgodności otrzymanego towaru z fakturą należy spisać protokół oraz skontaktować się ze Sprzedającym w celu wyjaśnienia niezgodności.
Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki już po odjeździe kuriera, może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania "Protokołu Reklamacji" na usługę transportu.
5. Prawo do odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni od otrzymania towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedającego o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Wzór formularza odstąpienia od umowy:
https://www.uokik.gov.pl/download.php?id=780
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostawy), w terminie do 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu. Zwrot płatności będzie wykonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej
transakcji, chyba, że ustalono inaczej. Klient ponosi koszty odesłania do towaru, z którego rezygnuje.
6. Gwarancja i rękojmia
Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i jeżeli wyraźnie to zaznaczono, objęte są gwarancją producenta.
Wybór sposobu usunięcia wady, w przypadku korzystania z roszczeń z tytułu gwarancji, następuje zgodnie z warunkami gwarancji.
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi.
Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, (jeżeli na dany towar gwarancja została udzielona), Kupującemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne towaru.
Przysługujące Kupującemu uprawnienia z tytułu rękojmi określają art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. 2014r., pozycja 121 z późniejszymi zmianami).

  1. Zwroty i reklamacje

    Zwrotowi podlegają wyłącznie nieużywane towary w nienaruszonych opakowaniach.
    Jeśli dokumentem sprzedaży była faktura VAT, po otrzymaniu zwrotu towaru, Sprzedający wystawia fakturę korygującą.
    Zwrot zapłaty za oddane towary następuje w terminie do 14 dni od momentu, w którym Sprzedający otrzyma zwrócony towar oraz dane do wpłaty od Kupującego.

  2. Adres do zwrotu:

    Paken Jacek Burczyński,Ul.Asnyka 29 -Dziekanów Leśny ,05-092 Łomianki

  3. Informacja o zwrocie na rachunek przypisany do karty płatniczej zamawiającego:

    > sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
    >
    w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
    >
    Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.



    Reklamacji podlegają towary posiadające wadę fabryczną powstałą na etapie produkcji lub produkty niespełniające warunków deklarowanych przez producenta. Aby rozpatrzyć reklamację Sprzedający musi skontaktować się z producentem wadliwego towaru i to od producenta zależy ostateczna decyzja w sprawie rozpatrzenia reklamacji.
    Reklamację można zgłosić u Sprzedającego za pośrednictwem formularza reklamacyjnego w formie pisemnej, zawierającego poniższe dane:
    - Dane Kupującego i Sprzedającego
    - Przedmiot reklamacji i jego ilość
    - Powód reklamacji
    - Nr zamówienia i numer dokumentu sprzedażowego ( faktury,)
    - Data zamówienia
    Sprzedający zobowiązuje się do pośrednictwa w procesie reklamacji i bieżącego informowania Kupującego o jego wynikach.

    III. PRAWA I OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO
    1. Kupujący ma prawo do dokonywania zakupów spośród całego asortymentu sklepu
    internetowego.
    2. Kupujący odpowiada za poufność swoich danych dostępowych do interfejsu aplikacji.
    3. Kupujący ma prawo do zmiany swoich danych dostępowych.
    4. Kupujący ma prawo do telefonicznej bądź mailowej konsultacji z pracownikami firmy Paken na temat oferowanego asortymentu w godzinach otwarcia firmy.
    5. Kupujący ma obowiązek wskazać przy zamówieniu dogodny sposób płatności (za pobraniem, przelew online za pośrednictwem platformy Dotpay, oraz przelew zwykły jako przedpłata na konto)
    oraz rodzaj dokumentu sprzedaży (faktura Vat ).

    IV. PRAWA I OBOWIĄZKI SPRZEDAJĄCEGO
    1. Sprzedający dołoży wszelkich starań do prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego.
    2. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru w terminie do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku wysyłki za pobraniem) lub w terminie
    do 5 dni roboczych od momentu otrzymania zapłaty za zamówienie (przelew zwykły). Wyjątek stanowią komplikacje niewynikające z winy Sprzedającego.
    3. W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, Sprzedający skontaktuje się telefonicznie lub mailowo z Kupującym i poinformuje o ewentualnym okresie oczekiwania bądź wskaże możliwy zamiennik lub anuluje zamówienie.

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    Uprzejmie informujemy, że dalej: Firma) przetwarza dane na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.(„RODO”) w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE. Dane te mają charakter danych osobowych.
    W świetle powyższego zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 RODO informujmy, że:
    1) Administratorem danych osobowych jest:

    PAKEN JacekBurczyński,Ul.Adama Asnyka 29-Dziekanów Leśny ,

    05-092 Łomianki
    NIP 1180374629 REGON 013137849
    2) Przetwarzamy Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy, którą zawarliśmy lub planujemy zawrzeć. Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
    3) Odbiorcami danych osobowych będą:
    nasi pracownicy upoważnieni przez Firmę;
    firmy z którymi zawarliśmy umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych,które wspierają nas w świadczeniu usług;
    inni odbiorcy tacy jak: ubezpieczyciele, kurierzy, banki;
    4) Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
    5) Dane będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy a także po jej zakończeniu w celach:
    dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
    wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
    statystycznych i archiwizacyjnych,
    6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody jeśli przetwarzanie odbywało sięna jej podstawie ( art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a).
    7) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli przetwarzanie danych osobowych naruszy przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do zawarcia z nami umowy handlowej;

    VI. WYMAGANIA TECHNICZNE I ZAKAZ UMIESZCZANIA TREŚCI BEZPRAWNYCH,REKLAMACJE NA DZIAŁALNOŚĆ SKLEPU INTERNETOWEGO Firma Paken Jacek Burczyński udostępnia Kupującym za pośrednictwem Sklepu Internetowego

możliwość nieodpłatnego korzystania z następujących usług świadczonych drogą elektroniczną (w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tekst jedn. Dz.U. 2016r. poz. 1030):

Udostępnianie zawartości Sklepu Internetowego.
Zawieranie ze Sklepem Internetowym umów sprzedaży towarów, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

Celem skorzystania z powyższych usług, Kupujący powinien dysponować: urządzeniem umożliwiającym połączenie z Internetem i posiadającym system operacyjny, łączem internetowym, niezbędnym oprogramowaniem (przeglądarką internetową) oraz kontem poczty elektronicznej.
Kupujący zobowiązuje się do:
Nieumieszczania w ramach Sklepu Internetowego treści (np. komentarzy) o charakterze bezprawnym – w tym zwłaszcza treści propagujących przemoc lub pornografię lub treści naruszających prawa osób trzecich. W razie otrzymania przez Sklep Internetowy urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych treści dostarczanych przez Kupującego, Sklep Internetowy może uniemożliwić dostęp do tych treści,
Niekorzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
Niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
Korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Kupujących .
W przypadku niezadowolenia z działalności Sklepu Internetowego, Kupujący ma możliwość złożenia reklamacji pocztą elektroniczną na adres: info@paken.pl Kupujący zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania przez Sklep Internetowy.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sklepowi Internetowemu przysługuje prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. W takim przypadku:
Kupujący zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji, – na co najmniej 14 dni przed wejściem zmian w życie.
Kupujący zostaną poproszeni o akceptację zmian Regulaminu przy najbliższym logowaniu.
Brak akceptacji zmian Regulaminu będzie skutkował natychmiastowym wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług elektronicznych.
Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Kupujących i pozostaną bez wpływu na złożone zamówienia, które zostaną zrealizowane na zasadach, na których zostały zawarte.
Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do towarów zakupionych w Sklepie Internetowym począwszy od dnia 15.11.2021 r., a jego obecna wersja obowiązuje od dnia 15.11.2021 r
4. Dostawa towaru

Dostawa za pośrednictwem firmy Paken Jacek Burczyński
Odbiór osobisty w siedzibie firmy, mieszczącej się przy ul. Adama Asnyka 29, Dziekanów Leśny,05-092 Łomianki

- Odbiór osobisty - 0, 00 PLN
Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej

Do przesyłki dołączony zostanie dokument sprzedaży-Faktura VAT.

W chwili odbioru towaru prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności kuriera. W przypadku braku lub niezgodności otrzymanego towaru z fakturą należy spisać protokół oraz skontaktować się ze Sprzedającym w celu wyjaśnienia niezgodności.
Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki już po odjeździe kuriera, może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w
celu spisania "Protokołu Reklamacji" na usługę transportu.
5. Prawo do odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni od otrzymania towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedającego o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Wzór formularza odstąpienia od umowy:
https://www.uokik.gov.pl/download.php?id=780
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostawy), w terminie do 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu. Zwrot płatności będzie wykonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej
transakcji, chyba, że ustalono inaczej. Klient ponosi koszty odesłania do towaru, z którego rezygnuje.
6. Gwarancja i rękojmia
Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i jeżeli wyraźnie to zaznaczono, objęte są gwarancją producenta.
Wybór sposobu usunięcia wady, w przypadku korzystania z roszczeń z tytułu gwarancji, następuje zgodnie z warunkami gwarancji.
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi.
Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, (jeżeli na dany towar gwarancja została udzielona), Kupującemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne towaru.
Przysługujące Kupującemu uprawnienia z tytułu rękojmi określają art. 556 i następne ustawy z dnia23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. 2014r., pozycja 121 z późniejszymi zmianami).

7. Zwroty i reklamacje

Zwrotowi podlegają wyłącznie nieużywane towary w nienaruszonych opakowaniach.
Jeśli dokumentem sprzedaży była faktura VAT, po otrzymaniu zwrotu towaru, Sprzedający wystawia fakturę korygującą.
Zwrot zapłaty za oddane towary następuje w terminie do 14 dni od momentu, w którym Sprzedający otrzyma zwrócony towar oraz dane do wpłaty od Kupującego.

Reklamacji podlegają towary posiadające wadę fabryczną powstałą na etapie produkcji lub produkty niespełniające warunków deklarowanych przez producenta. Aby rozpatrzyć reklamację Sprzedający musi skontaktować się z producentem wadliwego towaru i to od producenta zależy ostateczna decyzja w sprawie rozpatrzenia reklamacji.
Reklamację można zgłosić u Sprzedającego za pośrednictwem formularza
reklamacyjnego w formie pisemnej, zawierającego poniższe dane:
- Dane Kupującego i Sprzedającego
- Przedmiot reklamacji i jego ilość
- Powód reklamacji
- Nr zamówienia i numer dokumentu sprzedażowego ( faktury )
- Data zamówienia
Sprzedający zobowiązuje się do pośrednictwa w procesie reklamacji i bieżącego informowania Kupującego o jego wynikach.

III. PRAWA I OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO
1. Kupujący ma prawo do dokonywania zakupów spośród całego asortymentu sklepu internetowego.
2. Kupujący odpowiada za poufność swoich danych dostępowych do interfejsu aplikacji.
3. Kupujący ma prawo do zmiany swoich danych dostępowych.
4. Kupujący ma prawo do telefonicznej bądź mailowej konsultacji z pracownikami firmy Paken na
temat oferowanego asortymentu w godzinach otwarcia firmy.
5. Kupujący ma obowiązek wskazać przy zamówieniu dogodny sposób płatności (za pobraniem, przelew online za pośrednictwem platformy Dotpay, oraz przelew zwykły jako przedpłata na konto)oraz rodzaj dokumentu sprzedaży (faktura Vat ).

IV. PRAWA I OBOWIĄZKI SPRZEDAJĄCEGO
1. Sprzedający dołoży wszelkich starań do prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego.
2. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru w terminie do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku wysyłki za pobraniem) lub w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania zapłaty za zamówienie (przelew zwykły). Wyjątek
stanowią komplikacje niewynikające z winy Sprzedającego.
3. W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, Sprzedający skontaktuje się telefonicznie lub mailowo z Kupującym i poinformuje o ewentualnym okresie oczekiwania bądź wskaże możliwy zamiennik lub anuluje zamówienie.

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    Uprzejmie informujemy, że dalej: Firma) przetwarza dane na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.(„RODO”) w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane te mają charakter danych osobowych.
    W świetle powyższego zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 RODO
    informujmy, że:
    1) Administratorem danych osobowych jest PAKEN Jacek Burczyński ,Ul.Adama Asnyka 29 -Dziekanów Leśny ,05-092 Łomianki
    NIP 1180374629 REGON 013137849
    2) Przetwarzamy Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy, którą zawarliśmy lub planujemy zawrzeć. Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
    3) Odbiorcami danych osobowych będą:
    nasi pracownicy upoważnieni przez Firmę;
    firmy z którymi zawarliśmy umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych,które wspierają nas w świadczeniu usług;
    inni odbiorcy tacy jak: ubezpieczyciele, kurierzy, banki;
    4) Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru
    Gospodarczego;
    5) Dane będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy a także po jej
    zakończeniu w celach:
    dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
    wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
    statystycznych i archiwizacyjnych,
    6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
    sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody jeśli przetwarzanie odbywało sięna jej podstawie ( art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a).
    7) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli przetwarzanie danych osobowych naruszy przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do zawarcia z nami umowy handlowej;

    VI. WYMAGANIA TECHNICZNE I ZAKAZ UMIESZCZANIA TREŚCI BEZPRAWNYCH,REKLAMACJE NA DZIAŁALNOŚĆ SKLEPU INTERNETOWEGO
    Firma Paken Jacek Burczyński udostępnia Kupującym za pośrednictwem Sklepu Internetowego możliwość nieodpłatnego korzystania z następujących usług świadczonych drogą elektroniczną (w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tekst jedn. Dz.U. 2016r. poz. 1030):

    Udostępnianie zawartości Sklepu Internetowego.
    Zawieranie ze Sklepem Internetowym umów sprzedaży towarów, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

    Celem skorzystania z powyższych usług, Kupujący powinien dysponować: urządzeniem umożliwiającym połączenie z Internetem i posiadającym system operacyjny, łączem internetowym, niezbędnym oprogramowaniem (przeglądarką internetową) oraz kontem poczty elektronicznej.
    Kupujący zobowiązuje się do:
    Nieumieszczania w ramach Sklepu Internetowego treści (np. komentarzy) o charakterze bezprawnym – w tym zwłaszcza treści propagujących przemoc lub pornografię lub treści naruszających prawa osób trzecich. W razie otrzymania przez Sklep Internetowy urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych treści dostarczanych przez Kupującego, Sklep Internetowy może uniemożliwić dostęp do tych treści,
    Niekorzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    Niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    Korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Kupujących .
    W przypadku niezadowolenia z działalności Sklepu Internetowego, Kupujący ma możliwość złożenia reklamacji pocztą elektroniczną na adres: info@paken.pl

    Kupujący zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania przez Sklep Internetowy.

    VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    Sklepowi Internetowemu przysługuje prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. W takim przypadku:
    Kupujący zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji, – na co najmniej 14 dni przed wejściem zmian w życie.
    Kupujący zostaną poproszeni o akceptację zmian Regulaminu przy najbliższym logowaniu.
    Brak akceptacji zmian Regulaminu będzie skutkował natychmiastowym wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług elektronicznych.
    Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Kupujących i pozostaną bez wpływu na złożone zamówienia, które zostaną zrealizowane na zasadach, na których zostały zawarte.
    Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do towarów zakupionych w Sklepie Internetowym począwszy od dnia 15.11.2021 r., a jego obecna wersja obowiązuje od dnia 15.11.2021 r

 

Z poważaniem

Administracja sklepu

 

Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl